۲۲ بهمن ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱

موسوی زاده عنوان کرد:

ارتقای شاخص های شرکت توزیع برق استان سمنان در دولت یازدهم

ارتقای شاخص های شرکت توزیع برق استان سمنان در دولت یازدهم

سمنان - مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان از ارتقای شاخص های این شرکت در عرصه خدمت رسانی در دولت یازدهم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق استان سمنان، سید محمد موسوی زاده ضمن بیان اینکه نرخ انرژی تامین نشده بخش توزیع از ۹ دهم به هشت دهم در هزار کاهش یافته اظهار داشت: کاهش این نرخ منجر به افزایش بهره وری و رضایت مندی مشترکان می شود.

وی با اشاره به اینکه طول شبکه توزیع به ازای هر مشترک از ۳۳.۷ متر به ۳۲.۷ رسیده، افزود: کاهش تلفات و هدر رفت انرژی و بهبود بهره وری از مهمترین ویژگی های کاهش این شاخص است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان سمنان با تاکید براینکه در زمینه برداشت شبکه فشار متوسط و پستهای توزیع برق برای سیستم اطلاعات جغرافیایی جی ای اس ۵۵ درصد رشد را به نسبت سال ۹۱ شاهد هستیم عنوان کرد: از ویژگی های بارز این شاخص، در دسترس قرار گرفتن کامل وضعیت شبکه، تسریع مطالعات شبکه و سایر خدمات فنی است.

 موسوی زاده در خاتمه افزود: یکی از شاخص های مهمی که موجب افزایش بهره وری، جلوگیری از سرمایه گذاری در ساخت نیروگاه و تقلیل آلودگی زیست محیطی می شود کاهش اوج بار شبکه (پیک سایی) است که این مقدار در استان سمنان به نسبت پایان سال ۹۱ افزون بر ۲۷ مگاوات در زمینه عملکرد برنامه های این بخش رشد داشته و موجب کاهش اوج بار شبکه شده است.

کد خبر 2493484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha